Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Snörvel, snörvel

Publicerad 2008-11-26 16:30:21 i Allmänt,

Åkte på en rejäl förkylning och är hemma och snorar idag. Jobbigt att nysa hela tiden och att ständigt ha rinnande näsa och tungt huvud. Men förhoppningsvis så är jag inte så himla sjuk till helgen i alla fall.

På väg till jobbet har jag länge tittat på fina paketinslagningar i ett skyltfönster. Och igår när jag gick hem så gick jag in och tittade närmare. Pappret de använt kostade mycket för väldigt lite. Så jag tog med mig idén och gick till Clas ohlson och köpte papper för 10 kr istället, man får inte vara dum ;) Det blev visserligen inte så manligt paket, men jag hoppas mottagaren har överseende med det. Resultatet blev i alla fall såhär:

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-11-26 16:34:17

Tjusigt!

Krya på dig! kram

Postat av: mammis

Publicerad 2008-11-26 21:45:48

Undrade just hur du skulle fånga dagen med huvudet fullt av .... men det blev ju jättefint resultat. Blir säkert uppskattat av mottagaren, ett oförglömligt paket. Det hjälpte visst inte med hemstickade raggsockor fort nu!!krya på dig kramiz.

Postat av: Marianne

Publicerad 2008-11-27 07:36:56

Instämmer! Krya på dig!

Postat av: Maria

Publicerad 2008-11-27 19:16:52

Heej!! Kul att höra från dig..

Provet gick riktigt bra.. Minst VG

Fick G på alla frågor som låg på en G-nivå, Vg på alla frågor utom en på den nivån och ett MVG på sista delen.. Så minst VG, men jag hoppas såklart på mer.. Har ju aldrig fått VG innan, så jag känner mig riktigt nöjd!!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela