Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Nu bara ner...

Publicerad 2008-04-17 15:27:03 i Allmänt,

.. och hur kan man i nästa stund befinna sig i ett totalt kaosläge. Plötsligen tog jag på mig en massa nya saker, som jag gärna skulle ha klara i morgon... eftersom jag är på kurs måndag och tisdag nästa vecka. Allt är bara myror i huvudet... och varje myra har en lapp på ryggen där det står stress. Jag får fokusera på en sak i taget.... men usch vad allt är rörigt här just nu...

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-04-17 15:29:21

Att säga nej är en konst det! Hoppas du reder ut allt och inte blir för stressad! Ha en riktigt lugn och skön helg! Kramar från oss/Anneli

Postat av: mammis

Publicerad 2008-04-17 22:07:15

Å trots allt omkring dig hinner du tänka på din mamma också. Tusen kramar du är guld värd. Skön helg på er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela