Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Deltävling 4

Publicerad 2007-02-24 18:54:56 i Allmänt,

Redan deltävling 4, det är inte klokt vad tiden går..... Men här är kvällens tips:

Till final: Magnus Uggla, Sanna Nielsen
Till delfinal: Andreas Johnson, After Dark

Det kändes svårtippat ikväll, men jag brukar ju sällan tippa full pott, men rätt bra koll ändå =) Har iaf lyckats pricka i de fem varje gång, tror jag? Men förra gången blev jag paff, att inte Nanne gick vidare då... Men jag tror jag gillar den andra låten ikväll; Emilè Azar. Får se om jag gör det vid framträdandet. förresten så verkar det vara balladernas år i år, så Sarah Dawn Finer går säkert vidare ;) Men den lät fin, den kan ersätta Andreas..... Om två veckor är det dags för final, då gäller det att ha mobilen laddad så vi kan rösta fram Ark ;) Under veckan blir det festligheter i stan, får se vad som står på schemat. Kanske det finns något melodifestival på torget som man kan kolla in..

Igår var vi en tur till Gnesta och träffade syster med familj, det var väldigt trevligt =) Vilken energi det är i de två små där, helt otroligt. Alltid så mysigt att komma dit och A hoppar och studsar och ropar våra namn :) Förundras över hur mycet de orkar äta, grönsaker kan de tydligen äta i oändliga mängder. Det var bra fart i dem rätt länge, men så sa det poff och de blev kanontrötta och somnade nästan direkt. Om två veckor får vi komma tillbaks igen, då blir det 6årskalas, men först blir det 2årskalas i Skåne till helgen.

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2007-02-25 07:00:53

Vi såg programmet igår, men mina kommentarer har jag skickat i ett mail till R. Välkomna till Skåne!

Postat av: Josefin

Publicerad 2007-02-25 16:51:29

Då får jag se till att han läser sitt mail för mig ;) Vi längtar verkligen ner till Skåne! Ska bli jätteskoj att komma ner igen och träffa er alla!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-02-25 18:36:10

Ni är så välkomna! :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-02-25 18:36:40

Hoppsan, det var jag som skrev anonymt av misstag! :-)

Postat av: Anneli

Publicerad 2007-02-25 20:37:35

Men vad nu då? Mitt namn kommer ju inte med. Det är Anneli här, i alla fall...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela