Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Scrapdag

Publicerad 2006-10-01 18:58:14 i Allmänt,

Igår var det den stora dagen, dagen då jag skulle få prova på att scrappa. Blev hämtad vid halv tio och vi åkte mor Gnesta, började dagen med macka och kaffe. Och jag fick en påse med ett startkit, tack =) Sen började vi, fick lite introduktion först så jag inte skulle vara helt lost. Efter goda råd och tips så lyckades jag få ihop två stycken layouter, som jag blev nöjd med. Det är inte lätt precis i början. Men det var ju himla, hilma kul! Är redan sugen på mera! Så imorgon blir det till att komplettera lite så att jag kan sitta lite hemma. Har satt in bilderna nedan så ni kan se hur det blev. Blev lite snett i scanningen dock.

81929-55

81929-54

Och idag så hade vi besök här av en av världens bästa människor. En kompis som hängt kvar sen gymnasiet, alltid lika trevligt att ses! Och nu fick hon till slut träffa Ragnar också. Vi var ute och käkade lite kinamata, gott och trevligt! Har haft en bra helg, men alldeles för kort. Snart redan dags att börja jobba igen...

Och trist förresten är att R inte fick jobbet i Nyköping som vi hoppats på så mycket.... dumt, dumt, dumt!

Kommentarer

Postat av: Mam

Publicerad 2006-10-02 22:45:11

Ja skit att inte Ragnar fick jobbet. Hoppas det beror på att ett ännu bättre snart dyker upp. Tumme för det alltså. Ser fint ut ditt scrap, tänk att ni blivit så "frälsta" alla tre. Är det den dolda konstnärsådran som gjort sig påmind? Å så Norge samma bild som jag har på väggen. Trollvägen, hua så smalt å slingrigt! Å rosor rosor, härligt vackra. Lycka till med resten av alla timmar vid scrapordet, glöm inte bort Ragnar bara! Kram på er.

Postat av: Mam

Publicerad 2006-10-02 22:46:53

Scrapbordet ska det vara!!

Postat av: Martin

Publicerad 2006-10-02 22:49:31

Attans att han inte fick jobbet, men det måste ju betyda att det finns ett ännu bättre bakom hörnet. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela