Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Hemfärd!

Publicerad 2006-08-10 19:03:34 i Allmänt,

Lördag och dags för hemfärd, vi tog en rejäl sovmorgon, det var skööööönt! Åt lite frukost och begav oss till mataffären. Vi var ju tvugna att handla lite dricka med oss hem, så det blev saft och läsk såklart ;)

Sätter in några bilder på hur det har kunnat se ut från balkongen. Rs farbror är verkligen berikad med en underbara lägenhet!

81929-44
 
81929-46

81929-45

Vi gav oss iväg mot den plats varifrån flygbussarna skulle avgå i ganska god tid, eftersom vi hade blivit rådda till det. Och tiden behövdes på flygplatsen, för det var ganska segt att checka in. När vi sedan skulle passera säkerhetskontrollen så pep det om R. Trodde inte att jag skulle få med mig honom hem, men de släppte honom till slut, tur det!

Flygningen sen blev underbar, nu var jag inte så nervös eftersom jag visste vad som väntade. Lite läskigt då och då, men endast korta stunder. Resten var njutning bland molnen, vi fick ju se solnedgången, det var verkligen vackert!! När vi sedan närmade oss Sverige hade det blivit mörkt och vi fick se en del städer upplysta, också det var otroligt fint!! Och när vi närmade oss Nyköping kände jag ett lyckorus, hemma, hemma, hemma!!! Åh älskade säng vad jag sov gott den natten =)

Helt underbart, otroligt, sagolikt vacker har våran Parisresa varit. Ett minne som kommer vara livet ut. Jag älskar den staden från botten av mitt hjärta. En storstad, men ändå en kontrollerad storstad om man vet vart man ska söka lugn. Vi kommer återkomma dit, för Paris har fångat mig för alltid. Så glad att vi kom iväg, så underbart tacksam till G och T att vi fick låna lägenheten. TACK! TACK! TACK!



Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2006-08-10 22:58:56

Vad var det som pep? Var det en nyckelknippa eller en massa småmynt? Det brukar ge utslag ;) Skönt i alla fall att du fick med dig "min gosse" hem! Ska bli kul att höra er berätta om allt ni upplevt! Vi kan jämföra våra intryck! Vi längtar också tillbaka dit. Får ta ett snack med herr T.

Postat av: Mamma

Publicerad 2006-08-10 23:47:28

Tack Josefin! Det har varit helkul och intressant att följa er resa och era vandringar i Paris. Fina bilder har du lagt in också. Imponerande, förstår att du är såld på Paris.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela