Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Trevligt med måndag igen... eller nåt..?

Publicerad 2009-01-19 10:41:27 i Allmänt,

Usch vad jag är trött på att min sömn påverkas av grannar. Jag har svårt att somna om jag störs av ljud, och jag vill helst ha helt tyst för att kunna sova. Tidigare har det varit grannar som haft fest till halv 5 alla möjliga dagar, även mitt i veckorna. De ovanpå har flyttat, så de slipper vi, två av de andra har R pratat med så de tänker sig förhoppnings för. Men nu har ett nytt fenomen uppstått. De nya grannarna ovanpå har en hund som de verkar lämna ensam för länge ibland. I alla fall så gjorde de det i natt, den satt och ylade från halv 10 till halv 4. Eller den kanske höll på längre för då la jag kudden över huvudet. Vet inte om det var det som gjorde att jag somande eller om den slutade då. Stackars hund och stackars mig... Vill ha en bostad utan grannar, vore så himla skönt. Vi ska bara ta oss i kragen och börja leta.


I övrigt har helgen varit najs. Hade besök av mamma och H-O i helgen och hjälpte dem bland annat med datorn. Eller R hjälpte ;) Sen rockade mamma på guitar hero och jag blev äkta imponerad! Kul med en mamma som är haj på TVspel =)

Kommentarer

Postat av: mammis

Publicerad 2009-01-19 23:34:20

Du får vara hundvakt så vovven slipper gråta av ensamhet.

Jag bugar och tackar, det var kul jö :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela