Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Ehrm... trött...

Publicerad 2009-01-20 12:02:57 i Allmänt,

Idag verkar det inte ens som om det blir ljust ute... Jag längtar verkligen efter våren, eller åtminstone lite ljus och sol på morgonen. Jag kommer inte upp ur sängen på morgon, men inser till slut att jag måste, så jag går upp. Sedan sitter jag på jobbet och skulle kunna somna vilken sekund som helst... Så snälla, snälla solen kom hit!!


Vi ser mycket film nu för tiden, jag har alltid varit en filmgalning. Och nu när vi provar på att få filmer direkt hem till brevlådan så blir det ganska många. Man lägger upp en önskelista och gör sedan prioriteringar, så det är alltid lite spännande vilken film man får. Igår kom i alla fall den andra Arn filmen, och jag var såklart tvungen att se den direkt. Jag gillade dem verkligen, dock önskar jag att det vart mer hollywood med starkare kärlekssenare och mer actionfyllda "krig". Men det kan man nog inte begära kanske ;) Hur som helst så greps man av storyn och man sögs in i handlingen. En del anmärkningar har jag på hur det hela utvecklades sig, men samtidigt förstår jag deras inriktning. Nu blir det lite kryptiskt, men jag vill inte förstöra det för er som inte sett dem men tänker se dem =) De är absolut sevärda!

Jag tar gärna emot filmtips förresten! Hemma just nu har vi "P.S I love you". Får se när vi hinner avverka den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela