Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Äntligen snö!

Publicerad 2009-01-03 18:49:29 i Allmänt,

Det blir verkligen skillnad när det kommer snö ,det bli liksom lite ljust och inte bara kolsvart! Vi har haft väldigt kallt väldigt länge nu, och igår sa jag att om det ändå ska vara så kallt så kan det väl komma lite snö också. Så i förmiddags så gjorde det det, och ganska mycket dessutom, så nu är det jättefint ute =) Visserligen är det lite för kallt för att jag ska gå ut frivilligt, men jag ska köpa en mössa på måndag så ska det nog gå bättre att komma ut och gå sen ;)

Ikväll blir det film igen. Vi fick en liten julklapp att vara med i en filmklubb två månader, igår kom första filmen som vi såg, en till finns hemma på lager. Får se om det blir den ikväll eller om det blir någon köpfilm vi inte sett ännu. Undrar om R är sugen på Arn ;) Jag är nyfiken på den, vet inte alls om jag gillar den, men är helt klart beredd att ge den en chans. Vi får se vad det blir, vi har ju Mamma Mia också som vi ännu inte sett. Hur som helst. filmblir det sen.

Idag satte jag förresten hela LaBamba på gitarr i Guitar hero. Visserligen på läget Easy, men det är jag stolt över ändå eftersom vi bara haft det en vecka hittills =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela