Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

En vecka i efterhand..

Publicerad 2008-09-13 12:39:48 i Allmänt,

Får ju skämmas över min sällande förekommande uppdatering ;) Hur som helst, konserten förra veckan var superbra! Kändes nästan lite overkligt att äntligen se dem Live. Våran vana trogen så stod vi självklart långt fram och köade och skyndade oss in och satte oss ner på en plats nära scenen. Ska man gå på konsert så ska man faktiskt stå långt fram ;) Hade en perfekt plats så såg bra hela tiden! Det var en blandning av gammalt av nytt, hade jag fått välja låta hade jag nog valt annorlunda, men det spelade egentligen ingen roll, det var bara så extremt kul att äntligen se dem!!!

Annars så funderade jag över hur det kommer sig att jag är så klantig..? Det började när vi skulle ta oss på en gångväg igen och jag skulle hoppa över ett "dike", jag hoppade lite för kort och satte foten i slänten och böjde den så mycket att jag fick ont ovanpå foten... Hur lyckas man med det? När vi sedan kom till hotellet skulle jag sätta mig på sängen och titta på foten, och när jag böjer mig ner så smäller jag pannan rakt i en "bardisk" som stod bredvid.... Det känns ju lite väl klantigt ;) Men nu är i alla fall både foten och pannan bra igen ;)

Det var ganska lyxigt att gå till hotellet sen, det låg precis vid globen och var bara typ 100 meter, soft =) Måndagen sen skulle vi spendera på shopping, men jag tror inte män och kvinnor kan shoppa ihop, det slutade med att vi delade på oss ;) Men det var nog bäst för oss båda. Men sen helt plötsligt bestämde vi oss för att gå på bio och det blev bråttom eftersom det bara gick en film och den skulle strax börja. Det blev Wall*e, och till skillnade från syrran så gillade jag den. Den var söt och lite rolig, men jag gillar ju alla de där animerade filmerna, så det var väl ingen överraskning att jag skulle tycka om den =)

Så vi var väldigt nöjda med våran stockholmstripp!

Kommentarer

Postat av: Svärmis

Publicerad 2008-09-13 18:40:32

Aj! När R var liten hade han en tyghjälm stoppad med skumplast (de fanns att köpa) för att han inte skulle få för många bulor i huvudet. Vi skulle kanske fixa en så´n hjälm till dig? ;-)Kul att ni var nöjda med konserten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela