Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Usch..

Publicerad 2008-10-31 15:01:39 i Allmänt,

Känns lite deppigt på jobbet just nu. En kollega ska vara tjänstledig ett halvår och jobbade sista dagen idag. Hon ska prova att jobba på annat håll och det är tänkt att hon ska komma tillbaka i maj, men man vet ju aldrig. Dessutom så slutar det en till vid årsskiftet. Och just dessa två är de som jag trivs bäst med, samarbetet fungerar alltid bra och det är kul att jobba med dem. Så det känns jättetrist att de inte kommer vara här längre/på ett tag. Så vi får se vad jag hittar på framöver. Visst trivs jag fortfarande jättebra, men det är två bra personligheter som försvinner som jag kommer sakna väldigt mycket. Det känns inte längre som om jag är bergsäker på att jag måste vara kvar här, dyker det upp något passande kommer jag nog i alla  fall att söka, sen får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela