Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Stockholm

Publicerad 2008-05-20 19:18:03 i Allmänt,

Var ju uppe i storstan på kurs igår. Kurslokalen låg mitt emot Panduro, tror ni att jag kunde låta bli att springa in där eller? Icke sa nicke, såg till att rusa dit på lunchen, så kan det gå ;) Men det var nog tur att jag inte hade så mycket tid på mig, då hade jag nog köpt lite allt möjligt där inne... Tur att man inte har en sån stor Pandurobutik här i stan!

Ikväll blir det till att hålla gluggarna öppna ändå till 23, det är ju schlager som hägrar, och det bara måste jag ju se! Det bästa med att alla får kvala är att man får se ännu flera skitskitlåtar ;)

Och ikväll är det säsongsstart för Gossip girls på femman igen, det ska bli kul =) Det är min tonårsserie nu när Gilmore girls är slut ;) Man måste ha någon såndär serie att följa...

Min kamera ska komma nästa vecka, hoppas den gör det, längtar =)

Kommentarer

Postat av: mammis

Publicerad 2008-05-21 22:44:05

Det betyder att du lyckades komma ur sängen morgontrötter som jag. Västerås har ett lagom stort panduro, det brukar jag besöka då och då.

Postat av: Josefin

Publicerad 2008-05-22 16:47:58

Ja det är fint, där brukade jag knalla in när jag pluggade där =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela