Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Omedelbar kärlek!

Publicerad 2008-05-14 18:39:34 i Allmänt,

Det händer inte så ofta nu för tiden att jag faller pladask för en låt med en artist jag inte känner igen sen tidigare. Men första gången jag hörde Jason Mraz med I´m yours så föll jag verkligen pladask! Och jag kan lyssna på den hur ofta som helst! Spana in denna länken, jag har blivit beroende ;)

http://www.text.nu/musik-video-lyrics/jason-mraz-im-yours.html

Jag tycker låten är så bra så jag tänker köpa hela skivan. Har inte hört något från den och låten kanske är den enda av sitt slag på skivan. Men ska man finna nytt får man väl chansa ibland. Hittade inte låtarna som downloads så jag kunde tjuvlyssna, men jag tar chansen. Om inte annat så får jag en dyr singel ;)

Snart är det dags för hockey, jag har slarvat lite i år när det gäller VM, men ikväll ska jag skärpa mig!

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2008-05-15 07:52:56

Ja, shit-a-shit vad bra!!

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-05-15 07:59:02

Jo, den är rätt bra. Jag har hört den en del på radio, senast i morse när klockradion gick igång! :-)

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-05-15 08:03:08

På hans hemsida kan man lyssna på fler låtar: http://www.jasonmraz.com/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela