Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Kanske en vana?

Publicerad 2008-05-29 19:53:01 i Allmänt,

Jag hoppas ni har överseende med att det kommer bli en del bilder här framöver ;) Jag har äntligen fått min kamera och jag blippar för fullt. Känns som om det finns oändligt mycket att lära sig, men man får väl ta en bit i taget. Och om jag börjar lägga upp direkt får ni ju vara med under hela utvecklingen ;) En funktion som är ganska cool är att man kan lägga in födelsedatum på en bäbis, sen väljer man det alternativet varje gång man tar kort på bäbisen, och sen när man kollar på bilderna så står det hur gammal bäbisen var på den bilden. Är inte det assmart. Man kan lägga in två bäbisar, Torsten kommer få det hedrandet namnet baby 1 ;) När han kommer ut vill säga... Men jaja, här är i alla fall lite bilder.

image154

image155

image156

image157

image158

image159
Okej, jag kanske hade brist på motiv. Men jag gillar den ändå =)

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-05-29 20:43:52

Haha! Jag gillar också svampen, fast du verkar lite desperat?! :-D Biet är också trevligt, men antingen är det bautastort eller så är tulpanerna pyttesmå! ;-)

Postat av: mammis

Publicerad 2008-05-30 01:10:44

Oj vad det blommar i fönstret hos er, mina favvoblommor också. Svampen....? Ja visst ja! först när jag såg det trodde jag du lagt ut min gamla julsylta till kråkorna...ha ha ha ...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela