Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Helgen

Publicerad 2008-05-06 12:20:51 i Allmänt,

Vilken underbar helg vi hade i Skåne! Bokskogen var verkligen fantastiskt vacker, det var en uppfriskande promenad som vi tog. Och på förmiddagen hann vi följa med till lekparken och leka lite med J också. Han höll full fasrt hela besöket där, tror vi hade lika roligt allihop ;)

På söndagen blev det sedan dags för kalas och kalkon, kalkon är alltid lika otroligt gott =) Jag lekte mycket med J, fick honom till och med att sitta stilla i mitt knä och bygga pussel =) Han är en mysig liten kille, när vi sedan skulle åka hemåt så fick vi en varsin rar puss.

En kort beskrivning på en helg, men jag tror det räcker för att ni ska förstå att vi hade det väldigt bra!

Ikväl ska jag prova på att baka dumlekakor, det är min tur att bjuda på fika på mötet i morgon, så jag hoppas att de blir bra. Annars får jag väl springa och köpa något istället, då har jag ju i alla fall försökt att baka ;)

I morgon kväll sen så ska vi besöka Nyköpings teater. Det blir en konsert med Lasse Lindh, kul att han kommer tillbaka eftersom vi aldrig kom iväg förra gången han var här. Det ska bli kul att se honom. Musikklubben som håller till där firar två år, så det blir nog en bra kväll. Det skulle visst vara lite stå-up också, samt en sångerska som jag inte känner till. Ska bli spännande att se hur det ser ut där inne!

Lugnare på jobbet nu också. Men trots att det numera är ljust på mornarna så är jag megatrött när jag ska gå upp. Borde kanske försöka komma i säng tidigare, men det är inte det lättaste att komma i säng före tio. Sen drar klockan iväg och hon blir ofta 11 innan man kommer igång och ska somna. I och för sig 7 timmar då, men det kanske inte är tillräckligt. Men ikväll är det House på Tv, det kollar inte jag på, men R gör, så jag brukar gå och lägga mig någongång efter nio då =)

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-05-07 16:43:07

Vi tyckte det var så roligt att ha er här! *kramar*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela