Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

*snörvel host*

Publicerad 2008-03-19 16:24:20 i Allmänt,

Klart att jag blev förkyld... Jobbigt att inte kunna sova på nätterna för att jag har svårt att andas. Men idag var jag iväg och köpte en ny flaska bisolvon, och det brukar alltid hjälpa! Men det håller nog på att släppa nu i alla, så snart, snart är jag frisk! Trött på att hela tiden vara sjuk!

Och varför ska det snöa hela tiden? Det är ju inte klokt egentligen....

Positivt 1: Det är snart påskledigt.
Positivt 2: Gult livar upp.
Positivt 3: Jag ska snart köpa påskris, det har jag aldrig haft i det egna hemmet förr. Men eftersom det är påskmiddag så tänkte jag slå till.
Positivt 4: Jag är i alla fall inte däckad i min förkylning.
Positivt 5: I helgen får jag träffa familjen.

Kommentarer

Postat av: Mammis

Publicerad 2008-03-19 22:39:56

Tänk på dem som har allergi bara! Gult är sååå fint. Här är oxå en del gula nyanser.
Ät lite extra vitaminer eller KanJang ett tag tills vårsolen tar över.
Snart kommer vi! Kram

Postat av: Martin

Publicerad 2008-03-20 14:09:39

Krya på dig vännen! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela