Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Fantastiskt!

Publicerad 2008-03-14 10:28:31 i Allmänt,

Det var verkligen en helt fantastisk spelning som KENT gjorde igår. Jocke (sångaren) var på ovanligt gott humör och publiken var helt otrolig! Det var enormt kul och det gick inte att stå still för 5 öre, fast varför skulle man vilja det... Det var verkligen en fullträff, precis så bra som KENT kan vara ibland när de bjuder till! Vi stod ganska långt fram, så jag såg riktigt bra, kul med korta personer i publiken! 1.45 höll de på, så det var roligt att det blev så långt!

Men klart trött var jag i morse, men vad gör det när man är lycklig i själen! Får se hur länge jag klarar att hålla mig vaken ikväll, får hoppas att jag inte somnar vid middagsbordet. Vi ska hem till en vän och käka, så det vore ju högst opassande ;)

Kommentarer

Postat av: Mammis

Publicerad 2008-03-14 23:09:50

Inte tror jag du somnar borta! Trevligt att det var så bra när ni ändå var där! Heja Kent som gör min dotter salig och kanske även min måg.

Postat av: Josefin

Publicerad 2008-03-15 13:01:58

*hihi* Han bli saligast =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela