Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Vissa saker bara måste man ha!

Publicerad 2008-06-10 18:44:22 i Allmänt,

Som den här tekoppen



Och de här kuddarna



Kuddarna har jag gått och tittat på flera månader. Vet inte vad det är  med dem, men de är uppiggande på något sätt. Kanske är det där jag hittat glamouren jag saknar ;) Men är nöjd med mina inköp, indiska är en ganska trevlig affär!

För övrigt är veckans bästa nyhet att R har fått jobb! Vi är så otroligt glada! Visserligen ytterligare ett vikariat, men sånt kan ju leda till mer =)

Kommentarer

Postat av: mingla

Publicerad 2008-06-10 18:56:24

har du blivit sponsrad någon gång genom din blogg?

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-06-10 23:19:58

Åh, fick han jobbet?! Vad roligt!

Postat av: mammis

Publicerad 2008-06-10 23:51:12

Ja vissa saker är svårt att "glömma". Så nu har jag köpt kjol och topp fast det var helt onödigt. Är det någon gen måntro?? :-)

Vi glädjs också åt Rs jobb.

Postat av: Svärmis

Publicerad 2008-06-11 07:23:39

Ja, att vi är glada över Rs vikariat/jobb vet ni ju redan. Vilka föräldrar skulle inte vara det? Lite glamour måste man ha. Indiska låter överkomligt. Jag föll ju för deras gula påfågelskoppar ;-)Min kopp lyser upp morgonen för mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela