Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Bokperiod

Publicerad 2008-07-22 19:46:32 i Allmänt,

Så här en bit in på semestern så har jag fastnat i det ljuva nöjet med läsning. Hittade en bok av Brian Freeman som jag läste ut på några dagar för att den var så ruggigt bra! Det var länge sedan jag hittade något som jag inte kunnat släppa, det är en härlig känsla. Och när den var slut hoppade jag på nästa, en bok jag fick låna av syster, den verkar också bra, så det blir nog mycket läsning i veckan kan jag tro!

Men i morgon blir det Trosa och på fredag Eskilstuna där vi ska gå på djurpark och sedan spela äventyrsgolf, det ska bli najs!

Annars så går de flesta av mina tankar till Torsten just nu, längtar verkligen efter att han ska komma ut så jag får hålla i lilla bebbin =) Och om jag längtar.... kan just tänka mig hur mycket syrran måste längta då ;)

Kommentarer

Postat av: mammis

Publicerad 2008-07-22 23:39:26

OCH MORMOR..........

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela