Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Fyraårskalas

Publicerad 2008-01-31 16:55:43 i Allmänt,

I tisdags fyllde yngsta systerdottern 4 år, så vi var där på kalas. Det är alltid lika roligt att komma dit och ringa på dörren, det slår aldrig fel, man möts alltid av hennes stora leende =) Jag ställde ner påsen med paket på golvet, för jag tänkte att jag skulle ge dem efter att jag hängt av mig. Men det var ju en liten fröken som genast fiskade upp ett ur påsen. Och det var ju ändå hennes födelsedag, så det kändes okej ;) Roligt att hon numera även blir glad för kläder, och dockskåpsmöblerna gick såklart hem, men jag tror storasyster blev minst likaglad ;)


Sen dök kusinerna upp, så det blev full rulle på dem. Och jag passade på att pilla lite på deras lillkusin, söt och glad =) När A hade lekt sig alldeles trött och det var en film på TVn så kom hon och kröp upp hos mig. Det var supermysigt att sitta där, hon var rejält tung i huvudet. När hon gått upp för att säga hej då till födelsedagskalasdeltagare så drog hon tillbaka mig till fåtöljen. Och efter att hon provat massa ställen att ligga i mitt knä på så bestämde hon för att platt på mage i mitt knä var det bästa. Och när jag började stryka henne över håret tog det inte lång stund innan hon sov som en stock. Det är jobbigt att fylla 4 tror jag, fast klockan var förstås rätt mycket. Hoppas I somnade när vi åkt också...

Kommentarer

Postat av: mam

Publicerad 2008-02-01 23:05:56

Kan bara instämma, det är en fantastisk familj, underbart att vara där. Är så lycklig som mamma som har så fantastiska barn med respektive. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela