Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Funderade och insåg....

Publicerad 2008-01-22 20:12:34 i Allmänt,

... att min födelsedag ligger på påskafton i år. Först så visste jag inte alls hur jag skulle göra, om jag skulle skjuta fram kalaset en dag.. Men det känns på sätt och vis dumt, eftersom jag ändå fyller på en lördag. Och fyller jag på lördagen så vill jag ju passa på att fira på rätt dag. Och efter att ha pratat med någon som har stor betydelse i mitt liv och sedan tänkt på det i efterhand så känns det som att så får det bli. Mitt kalas blir i år på påskafton. Maten är ju på så vis redan fixat, men det är klart, ett knytis skulle ju underlätta =) Så hoppas att så många som möjligt vill/kan komma. Om inte annat så finns helgen efter också till förfogande...

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2008-01-23 08:25:55

Jaså, det är så i år! Det var ju ett problem! Vi har inte fått vårt körprogram för våren än, men påsken är en av våra stora sångarhelger. Vi kan ju tyvärr inte vara på två ställen samtidigt. Hoppas vi kan lösa det på nå´t sätt!

Postat av: mam

Publicerad 2008-01-23 21:57:03

Ja va kul, Grattis min stjärna, självklart vill vi komma på äggada´n. Jag har inget körprogram men kommer ändå ;-) Kanske en gång innan oxå!

Postat av: Marianne

Publicerad 2008-01-23 23:09:50

Till mam: som du kan få till det :-) Om vi inte hade körprogram skulle vi komma! Nu ska jag sova!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2008-01-24 12:41:57

Jag tycker att det låter som en alldeles ypperlig idé! Räkna med mig!

Postat av: PAPPA

Publicerad 2008-01-26 09:23:55

Det låter jättebra klart att vi kommer,självklart ställer vi upp på knytis.
Ha det bra

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-02-07 10:23:17

Du vet redan att jag tycker idén är alldeles perfekt :o) Vi kommer gärna och knyter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela