Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

R.E.M

Publicerad 2008-02-18 11:13:19 i Allmänt,

Det är helt underbart, en av mina största drömmar kommer bli verklighet. Vi ska se R.E.M live! Det är så stort så jag kan inte uttrycka min glädje stort nog! Jag har liksom velat se dem sen jag var 18 eller nåt... Det ska bli fantastiskt! 7:e september på Stockholm stadion gäller det! Ganska lång tid kvar dit förvisso, men vetskapen om att vi ska dit räcker för ett lyckligt liv ;) Däremot börjar det närma sig till våran Kent-konsert! 12 mars, så det är ju i alla fall snart, och i Nyköping dessutom!

Ikväll ska vi avloppsmuppar jobba över, har lite brev vi måste skriva och få iväg. Och då kom någon med idén att vi skulle göra det kvällstid... egentligen mot mina principer, men det får väl gå då... Vi ska i alla fall till Max och käka innan, så det är ju positivt!

Det har sina fördelar med jobb också, om några veckor ska vi på tredagarskonferens i Linköping. Två nätter på hotell (=2 underbara hotellfrukostar) och två middagar som bjuds. Samt en massa gott fika ;) Och just ju, sen blir det ju intressanta föreläsningar också =)

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-02-18 17:05:15

Grattis till biljetterna! Då är bror min också "lite" glad, kan jag tro!
PS: jag är nästan mer avundsjuk på att du ska få hotellfrukostar! ;-)

Postat av: mammis

Publicerad 2008-02-18 21:14:38

Vilken fin blogg. R.E.M kul att ni kom över biljetter dit. Gillade också dem när de sjöng till maten. :-) Lite soft, men vid mina år behövs rock´n roll så man inte somnar eller blir melankolisk det är så jobbigt för själen. Så vi far nog Sverige runt i år också och diggar M Muster.

Postat av: Stina

Publicerad 2008-02-19 20:22:02

Jag fick också tag på biljetter... Verkar ju inte som det är slutsålt än. De är fantastiska live, för mig blir det andra gången jag ser dem. Vi ses i Sthlm i augusti... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela