Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Förresten...

Publicerad 2008-02-16 22:06:52 i Allmänt,

Bilen startade inte i söndags när vi skulle åka och handla, så det slutade med att vi fick gå ;) Det är ju helt sjukt egentligen! Men efter lite rådfrågan på Mekonomen så byttes tändstiften, och nu spinner den som en katt igen... Hoppas det varar nu ;) Vi har väl snart bytt allt som går, typ.... Men allvarligt, hur otur kan man egentligen ha med bilar? I morgon ska vi ut och åka, får se hur det går...

Och ett förresten tilll... underbart väder det var ute idag. Eller ganska underbart. Solen sken ju iaf, och det räcker för att göra mig glad. Vi tog en promenad, lite kallt och lite blåst, men det gjorde ändå gott för själen. Är så glad att vi hittat en katt i området också, den är jättekelig och kommer direkt när jag ropar på den om vi ser den. Det är perfekt! Älskar ju katter, och har jag ingen egen så behöver jag i alla fall hitta en annan katt som jag kan få klappa och tycka om ibland =) Den är svart och vit, precis som katten "bäbis" i Borås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela