Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

God Jul!

Publicerad 2008-12-20 18:32:13 i Allmänt,

Som de flesta nog vet så älskar jag julen, så här kommer lite bilder från ett juligt hem. Idag satte jag upp glitter runt dörrposten. Vilken tur att man har en sambo som bara ler åt allt ;)





























God Jul på er alla. Nu ska vi snart se julkalendern, sen ska vi hämta upp våran lilla gran och klä den =) Det lackar så sakteliga mot julafton. Alla klappar är färdigköpta och färdiginslagna och vi har semester ett par veckor, liver leker!

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2008-12-20 18:54:09

Det är så underbart att se att det inte bara är jag som totalt förorar förståndet när det blir jul. Varje år försöker H få mig att inte sätta upp så många tomtar. Hans argument? Det är så jobbigt att plocka undan dem... Men hallå! Det gör ju ändå jag, så något bättre får han hitta på... ;o)

Postat av: Marianne

Publicerad 2008-12-21 05:24:53

Mysigt! Nu får vi se till att du inte blir besviken, när du kommer hem till oss ;-)

Postat av: Joakim

Publicerad 2008-12-21 09:55:03

Hmm inga tomtar hos mig, förutom mig själv då.

ingen gran, en ljusslinga, inte köpt några julklappar. stressad, nejdu krävs mer för det.

Men ser fram mot julen,

Postat av: mammis

Publicerad 2008-12-22 00:10:55

Självklart skall stugan pyntas med tomtar, det är så mysigt, den ena sötare än den andra. Ser helt fantastiskt ut hos er. Julkram från en "tomtemor"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela