Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Väderspänningar

Publicerad 2008-08-11 19:53:23 i Allmänt,

Just nu längtar jag efter ett spöregn eller ett åskväder. Jag känner mig helt groggy och huvudet gör ont och jag mår illa. Rätt säker på att det är vädret. Det behövs något ute som lättar upp luften och även något som lättar upp mitt tryck. Det är jättekonstigt men det känns liksom som om jag hamnar i något vakuum. Ett trist sätt att ägna en kväll. Men nu känns det lite bättre än det gjorde nyss i alla fall. Vi får se om det kommer något oväder eller ej....

Kommentarer

Postat av: mammis

Publicerad 2008-08-11 22:35:43

Illamående kan ha många orsaker... inte bara åska!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela