Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Lille Plutten

Publicerad 2008-08-07 19:01:30 i Allmänt,

Idag kom ett mail med ett underbart innehåll, en bild på lilla bebbsingen. Ojojojoj, så sötesöttingen man kan vara =) Ska träffa honom på lördag, längtar mig galen!! Ska bli helt underbart! Jag älskar det här med att vara moster =)

Hoppas dessutom kunna gå på cirkus med de andra två syskonbarnen inom en snar framtid, det skulle vara så kul att hitta på något med dem =) Och hoppas att de vill följa med mig ;)

Det är tur att det finns så många lyckokorn i tillvaron när det finns så många puckade människor i vardagen =) Man kommer ganska snabbt underfund med vad som är viktigt i livet. Det är oviktigt med idioter och att lägga energi på dem, men det är viktigt och värdefullt att lägga energi och kärlek på släkt, vänner och familj =)

Jag är så glad! Jag har längtat så mycket efter Torsten, och nu är han här och jag ska få träffa honom snart också =) Och så är jag så himla glad för syrran och hennes mans skull =) Jag är glad, glad och lycklig helt enkelt =)

Och när det gäller jobbet så är jag glad att jag har så bra arbetskamrater nära mig, känns så skönt att veta att vi håller ihop i vått och torrt och att det alltid finns någon att vända sig till. Att grubbla i ensamhet är jobbigt, men det behöver man aldrig för det är bara att vräka ur sig till någon och så blir allt så mycket enklare plötsligt =)

Kommentarer

Postat av: Svärmis

Publicerad 2008-08-08 07:07:37

Kort sagt alltså: Livet är inte så dumt ändå :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela