Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Utsikt från mitt fönster

Publicerad 2008-04-24 16:45:43 i Allmänt,

Utsikten som jag ser varje dag från mitt fönster. Det är väldigt lugnt utanför då det inte är några som åker skateboard eller cykel =) Är väldigt glad för att jag har mitt rum på den sida som jag har, de flesta andra har fönster mot vägen. Men jag trivs bättre här i lugn och ro ;) Visserligen kan det vara väldigt öde borta hos mig ibland eftersom vi bara är 4 i korridoren, men det kan vara skönt det också.  

image139

Börjar få koll på jobbet igen, det känns skönt. Det är fortfrande väldigt många ärenden, men det känns som om jag håller på och kopplar greppet!

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2008-04-25 07:18:51

Ja, det var en trevlig utsikt! Snart slår väl träden ut och då blir det ännu finare. Vi ska köra bort ett, eller flera, stort/stora lass ris från vår trädgård till majbålet imorgon. Sista april ska vi sjunga för riset och se det gå upp i rök :-)

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-04-25 09:24:33

Ja, det var en tjusig byggnad, vad är det? Jag gissar på stadshuset?

Postat av: Josefin

Publicerad 2008-04-25 11:42:46

Rådhuset är det, stadshuset sitter jag i =)

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-04-25 12:29:26

Aha! Såklart! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela