Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

*host host*

Publicerad 2007-09-25 13:08:56 i Allmänt,

Nu är jag sjuk igen... Jag kommer ihåg en gång för många år då jag sa till min bäst äldsta syster att jag aldrig är sjuk, och att det var så himla skönt. Och att jag då fick som svar att "vänta bara tills du börjar jobba". Och det stämmer så jäkla bra! Förra året gick rätt bra, men i år har jag vart sjuk jättemycket! Problemet med mina förkylningar är att de sätter sig på stämbanden. Jag får extremt ont i halsen och tappar rösten... Det går ju inte jättebra att jobba med det jag gör då.. Hoppas chefen hörde vad jag sa imorse när jag ringde och sjukanmälde mig, lät som om jag hade ätit en ask med tavelkritor typ...

Tur att jag blev sjuk nu i alla fall, om jag nu skulle bli sjuk snart alltså... Då hiner jag bli frisk till helgen!! Då är det äntligen dags at träffas och scrappa igen! Ska bli skoj!

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2007-09-25 13:48:58

Skönt! Dig kan jag i alla fall inte ha smittat! Krya på dig!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2007-09-25 16:42:00

Så det är därför du inte svarar på mail... Krya på dig!

Postat av: mam

Publicerad 2007-09-26 21:47:33

Du får väl göra som mamma, vissla och peka (och be chefen om webbkamera)parentesen har mam aldrig gjort i och för sig. Krya på dig mitt hjärta.

Postat av: Martin

Publicerad 2007-09-28 23:48:07

sch det är så tråkigt att vara sjuk. Tack för sms:et vännen. Kvällens föreställning gick jättebra :) Krya på dig! *kram*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela