Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Gå på Bröllop

Publicerad 2007-09-22 18:08:11 i Allmänt,

Den 17 november ska vi på bröllop i Tyringe i Skåne! Det ska bli jätteskoj! Det är två vänner till R, och såklart även mina numera, som ska gifta sig. Det blir ett kyrkbröllop, så det ska bli spännande! Festen kommer hållas på Tyringe kurhotell så man kunde få boka rum med rabatterat pris, kostade bara 500 för ett dubbelrum per natt. Så vi slog till och bokade två nätter, känns skönt att vakna på plats redan på lördagen. Så tar jag ut kompledigt på fredagen efter lunch, och R pluggar ju så det är inga problem. Det ska verkligen bli hur kul som helst! Enda problemet är ju såklart vad jag ska ha på mig.... men på två månader ska jag väl lyckas hitta något får man hoppas!

Idag var vi och åt på Kinarestaurang, det är verkligen så himla gott! Sen fick vi en promenad till affären eftersom vi är billösa. På måndag åker R till Katrineholm och tömmer bilen, sen kommer skroten och hämtar den, så slipper vi mer problem med den. Bilen vi skulle ha kollat på igår var redan såld, kännsa som om man måste tälta utanför bilfirmorna för att vara först på en bil... Känns lite jobbigt hela grejen med att köpa bil, men jag hoppas vi hittar någon snart!

image134
Ford Mustang GT, en sån vill jag ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela