Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Myspace.com

Publicerad 2007-10-06 16:34:26 i Allmänt,

En ställe på nätet som är sååå bra =) Där kan man lyssna på mycket bra och även hitta nytt! Just nu diggar jag Mange Schmidts "giftig", den är gryymt svängig! Sen har jag lyssnat lite på Lasse Lind, han kommer nämligen hit till stan på onsdag. Visst är det någon av er som har koll på honom? Jag har för mig att jag hört en skiva med honom... Kanske att vi tar och går på det. Är på teatern så det blir en sittkonsert, det ska tydligen vara väldigt mysigt där. Får se hur det blir... kostade bara 120 spänn, så det är ju himla billigt...

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2007-10-07 17:38:09

Visst har jag koll på honom! Han är underbar, har en fantastisk röst, men rätt deprimerande låtar. Två skivor har jag med honom, och jag kan nog nästan alla texter utantill, så du förstår att jag har lyssnat en del på dem!

Postat av: mam

Publicerad 2007-10-07 21:42:57

Lasse Lind??? Ja där ser man J2 hade kollen. Min nyfikenhet föddes. Fast lyssna på depplåtar är inget för mig just nu. Lasse Liten känner jag till han står å gråter för borta är hans fiskebåt....:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela