Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Ingen reklam tack!

Publicerad 2007-10-28 17:34:24 i Allmänt,

På våran dörr har vi en skylt som snällt och vänligt talar om att vi inte vill ha någon reklam. och det brukar vi inte få heller, så det är ju bra det. Men förra lördagen så missade reklamutdelaren det. Vi satt i godan ro i soffan då vi hörde en duns på mattan i hallen. Jag gick för att kolla vad det var..... reklam?! Normala människor skulle säkert bara låtit det vara. Men eftersom jag troligen har en mindre defekt i hjärnan så reagerade jag på ett annat sätt. Satte mig på mattan och samlade ihop reklamen (efter att ha snott åt mig några tidningar jag ville ha). Öppnade brevinkastet från insidan och började stoppa tillbaka reklamen. Tänkte att den som lagt det där kanske skulle se på vägen ner att vi inte skulle ha, och då ta det fort igen och tro att han inte stoppat in det ordentligt. Men reklamutdelaren var snabbare än jag tänkt och kom tillbaka rätt fort. Så när jag satt där och försökte få ut reklamen  genom inkastet så kände jag hur någon tog emot det på andra sidan och drog upp det igen... Hoppas verkligen inte att personen såg mig genom inkastet ;) I så fall måste han ju trott att jag var helt störd ;)

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2007-10-28 19:01:16

Gumman, du ÄR helt störd! *skrattar*

Postat av: mam

Publicerad 2007-10-28 21:26:44

:-)

Postat av: Anneli

Publicerad 2007-11-01 21:34:00

Tänk om det varit dolda kameran! :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela