Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Helger..

Publicerad 2007-11-23 18:42:44 i Allmänt,

Vad är det egentligen som händer med helger? Det känns alltid som om de är bokade. Men det är så mycket man vill göra. Jag ser fram emot den här helgen, samtidigt som jag längtar efter att sova bort en förmiddag. Men det får bli till nästa helg. I morgon ska jag till stockholm och träffa två kompisar från gymnasiet, det ska bli grymt kul! Den ena av dem träffar jag lite då och då, men den andra blir det bara någongång om året, så det ska bli kul att ta ikapp lite!

Och på söndag ska jag till Gnesta och baka pepparkakor, kul, kul!! Tyvärr ska R till Borås och kan inte komma med, men jag får klara mig ändå ;) Det känns som om det kommer bli en helg då vi går om varandra. Ikväll har han bokcirkel med gamla kollegor, medan jag är hemma, i morgon åker jag till stockholm och han är hemma. På kvällen är vi båda hemma iaf, sen på söndag åker jag till Gnesta, och han till Borås, och när jag kommer hem är jag ensam hemma till måndag kväll. Byte i bregottfabriken ;) Fast när jag är ensam så kan jag ju spela schlager ;)

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2007-11-24 07:54:16

Vi, här i Skåne, vill bara önska dig och R en trevlig helg, trots allt ;-) Jag ska också baka pepparkakor, fast skurna sådana. Hoppas de blir goda! Vet att de inte kan slå dem, som du ska vara med om att baka!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2007-11-24 23:46:52

Hörru, han kan gott stå ut med lite schlager även när han är hemma. Har vi lyckats vänja våra karlar, så kan du också... ;o)

Postat av: Josefin

Publicerad 2007-11-25 09:00:30

Men hur gör man med den höga volymen ;)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2007-11-26 07:53:17

Det är ju perfekt med hög volym, då hör man inte klagomålen... :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela