Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Brandrea

Publicerad 2007-05-03 19:05:41 i Allmänt,

För ett tag sen brann Jysk, vilket resluterade i att det luktar rök i de omkringliggande affärerna. Det i sin tur har lett till att försäkringsbolaget rear ut allt för halva priset. Nu är jag inte intresserad av Jysk, men BRIO butiken ligger precis intill, med inkluderat Panduro. Jag var där i förra veckan och köpte massa scrapsaker, och idag var jag där igen. Men visst är halva priset alldeles för billigt för att inte utnyttjas?! Stämplar, glitterlim och diverse brads och papper, härligt =)

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2007-05-04 09:13:55

JAG VILL OCKSÅ HA!!!

Köp mer och sälj lite på Tradera eller till mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela