Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Rubrik..?

Publicerad 2007-03-08 10:16:17 i Allmänt,

Nog för att det är skönt med omväxling i vardagen, men det är tusan så skönt att komma hem igen! Har varit i Linköping två dagar på en träff för avloppsfolk, det innebar även en övernattning på en av stadens hotell. Men jag sov inte så gott, täcket och sängen var världsklass, men kuddarna var alldeles för mjuka. Hade tre kuddar i sängen men det dög ändå inte ;) Har vant mig vid min hårda, den är verkligen underbart skön.


Men trots detta så sov jag inte gott i natt heller, eller fram till halv 4 sov jag gott, men sen var det rätt omöjligt att sova igen. Känns som om det har varit så varje natt nu väldigt länge, vaknar vid fyra halv 5 och kan inte somna om igen. Tänker för mycket på jobbet och kan inte koppla bort det igen. Funderar på att börja jobba klockan 6 på mornarna snart igen ;) Hoppas att jag kan börja sova snart igen, för jag är så extremt trött på kvällarna. Ska vi se Tv efter nio så får jag välja bort lite, för jag måste slumra lite... Men på lördag blir det sovmorgon! Älskar att sova på helgmornar!


I helgen som var var vi nere i Skåne och firade Rs syster och barn. Två kalas i samma alltså. Jag är i allmänhet förtjust i barn, men mina syskonbarn och Rs syskonbarn är såklart mest omtyckta =) Och av någon anledning så har jag väldigt lätt för att bli "accepterad" av småttingar. R undrade hur jag gör för att alla barn ska bli så förtjusta i mig ;) Men jag tror det är för att jag tycker det är roligt att leka och gärna kravlar ner på golvet där de befinner sig. Men det är inte bara jag som är förtjust i Rs systerson, han är visst förtjust i mig också. Han startade ett riktigt pusskalas, vet inte hur många pussar jag fick, han är riktigt go han =) Tror det var för mitt hår, han klappade och klappade på det, kanske ovanligt med blondiner i skåne ;)


I helgen blir det ett nytt kalas, då är det stora tjejen som blir sex år. Hoppas hon kommer gilla presenterna och att ingen köpt likadant. Den ena vet jag att hon kommer bli glad för, för just den sa hon uttryckligen att hon ville ha, bara hon inte sagt det till fler..


Nåväl, dags att plöja igenom det som samlats på skrivbordet....

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-03-08 22:47:01

Jag tycker också jättemycket om dig. Så det är inte bar små barn........ Att du som varit så morrontrött vaknar halv 4?? Ta inte jobbet med dig hem tänk på allt mysigt hemma när du är hemma. Fattar du...blev lite rörigt!

Postat av: MAMMA

Publicerad 2007-03-08 22:48:47

å min signatur försvann!

Postat av: Josefin

Publicerad 2007-03-09 08:19:09

Jag är fortfarande morgontrött ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-03-09 14:45:46

Ja, det märktes ju att du var poppis! Pusskalaset fortsatte på Öppna Förskolan, han försökte pussa en liten tjej där, men hon var inte med på noterna, så hon ramlade av stolen hon satt på!
Kram, Anneli

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela