Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Lyckliga studenter..

Publicerad 2007-06-08 15:35:12 i Allmänt,

Hela stadshustrappan var precis fylld med glada studenter. Sen vimlade de förbi mitt fönster med blommor och skyltar. Nu är gatorna fulla av folk som väntar på kortegerna som startar om en kvart. Jag blir alltid så nostalgisk i studenttider, kan alltid känna deras glädje =) Det är verkligen härligt!

Idag ska R och jag på dejt. Först middag om en halvtimme sen tidiga bion, det får inte bli försent, för då somnar jag ;) Usch... börjar man bli gammal då man alltid vill gå på den tidiga bion ;) Fast är det lördag så kan jag gå den sena, men i veckorna känns det så sent ;) Visst kan man gå på dejt även om man är sambos?!

I morgon blir det Gnesta igen och kalas för lillebror, det ska bli jättekul! Fint väder är lovat, så det blir härligt!

25 minuter kvar... sen helg!!

Kommentarer

Postat av: mam

Publicerad 2007-06-09 00:12:14

Ja man kan ha dejt med sambon. Det har vi också, varje dag vid middagsbordet. Längtar oxå till Gn-kalaset! Kram min älskade dotter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela