Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Ytterligare en hälsning

Publicerad 2007-07-02 22:50:50 i Allmänt,

Men idag kommer den från Paris! Det är inte klokt vad jag gillar den här staden, bara av att vara här så blir jag så himla glad =) Idag när vi skulle gå till mataffären och vi såg Eiffeltornet bortanför broarna fick jag en sån glad känsla i mig. Så glad så jag till och med hälsade på det. Men det symboliserar verkligen Paris! Egentligen är ju det här en storstad som är för stor för mig, men det gör liksom inget med alla människor, det är ju så det är. Idag har vi inte vart iväg så långt, vi var vid en park/skog inte alltför långt bort härifrån. Det var rätt skönt att se lugnare delar av staden, att det finns såna platser i en storstad är rätt häftigt. Vädret här är kanon, lagom varmt. I morgon ska vi verkligen ner och göra city. Vi har skaffat tunnelbanekort, så nu kan vi åka vart vi vill och se vad vi vill när vi har lust. Känns skönt att inte behöva gå så mycket, det gjorde vi nog mycket sist ;) Upp på triumfbågen ska vi nog i morgon, sen blir det nog en titt på tornet på nära håll, och diverse "småsaker" som vi inte såg sist. Lite konst ska vi nog hinna med också. Det känns så kuuuuuuul att äntligen vara här igen =)

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2007-07-03 13:00:18

Hej på er storstadsresenärer! Jag är ju inte ett dugg avundsjuk! *host host* ;-)

Postat av: Jessica

Publicerad 2007-07-05 12:16:15

Åh, det låter som ni har det alldeles underbart! Kul att du bloggar under semstern. Ha det gott!
kram från Jessica som köpt 2 plastfickor i jätteformat åt dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela