Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Sova?

Publicerad 2007-07-23 11:10:21 i Allmänt,

Jag kan inte alls sova på kvällarna just nu, jag blir inte ens trött. Det är både för- och nackdelen med den här årstiden. Eftersom det är så ljust på kvällen är det så mycket man vill göra, dessutom verkar hjärnan vara inställd på semester och sova lite längre fortfarande. Så när morgonen kommer har jag god lust att sova ett par timmar till.... Idag är det dessutom regnrusk ute, det gör sitt till. Är megatrött.. Får hoppas jag är trött ikväll så jag somnar tidigt och sover ända tills klockan ringer... Har vart mycket i helgen, fast det har varit skoj. Men även om det är skoj så är det inte vila ;) 20 minuter kvar till lunch, får se om det väcker mig lite..

Kommentarer

Postat av: mam

Publicerad 2007-07-23 21:11:28

Kan du inte lägga dig och läsa en vansinnigt tråkig bok? Eller räkna fönsterna på huset. Alla rutor både inner/ytter. Nog har väl din pigga hjärna registrerat att du jobbar nu, det tror jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela