Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

SkäpJos..

Publicerad 2007-07-10 17:32:09 i Allmänt,

Alltså jag förstår inte varför jag ska drabbas av tusen saker. Om jag gick till en doktor så skulle han nog titta lite snett på mig och undra om jag är hypokondriker ;) Jag har ont i min fot, det är upp och ner med den, ibland bättre och ibland sämre. Men det är nog inte så konstigt att det inte blir bättre, eftersom jag inte vilat den. Men nu har jag tagit det lugnt ett dygn, plus att jag nu lindat den enligt systerns instruktioner, det känns bättre det =) Knät hade jag ont i förra veckan, men det är nästan så gott som bra nu. Men så har jag ont i ena axeln, antagligen för att jag burit ryggsäck för mycket. Igår kunde jag inte lyfta den rakt upp, eller ens ta på mig jackan utan att det gjorde grymt ont. Nu är den bättre, men jag kan fortfarande inte röra mig obehindrat. Och igår så blev jag dålig i magen av något, men det var bättre i morse, men nu är det lite sämre igen, men det beror nog på att jag åt gammal korv, så det går säkert över snart. Och förut idag när vi var nere på stan så skulle jag lägga något i bakluckan, och då slog jag huvudet i den, så det gjorde duktigt ont. Dessutom så slog jag i armen i något igår ;) Men annars är det bra alltså ;) Men är det inte lite väl mycket? Jag och R skojade igår om att jag kanske borde läggas in för en helrenovering ;) Men vad 17, humöret är på topp! Så jag klarar mig allt, men det börjar bli lite segt nu det här med att vara mest skräp...

I övrigt så önskar jag mig fint väder i morgon! I så fall ska vi åka till syster med familj och hälsa på i sommarstugan. Vi ska ha trevligt och vi ska även sova kvar ute i skogen, blir nog supermysigt! Ser jag grymt fram emot!

Sista semesterveckan nu, sen blir det att jobba ett tag innan det blir ledigt igen. Men det känns inte ångestfylld, semestern har varit kanon och avkopplande till max! Dessutom har vi massa lediga dagar kvar =)

Håll koll på bloggen framöver, har planer på att lägga in lite semesterbilder och text därtill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela