Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Möblera om

Publicerad 2007-07-20 17:28:28 i Allmänt,

Idag på jobbet fick jag en idé om att göra om i datarummet. Jag vill ha ett skrivbord där jag kan scrappa, då blir det lättare om man har sina saker tillgängliga. Så jag tittade på ett anant bord till datorn, så tar jag skrivbordet. Nu har jag mätt lite och tänkt, och insett att det funkar ju. om vi flyttar bokhyllorna och flyttar datorn till motsatt rum så får jag plats att scrappa. Det blir saker runt alla väggar, men det är ju ändå ett hobbyrum. På så sätt kunde ragnar och jag sitta i samma rum, han vid datorn och jag scrappa. Snart får jag sälja idéen till ragnar, hoppas han inte kommer på något som säger att det inte skulle funka... Åh, jag vill göra om NU! Och åka till IKEA NU ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela