Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Grattis hunny!

Publicerad 2007-07-26 11:06:16 i Allmänt,

Idag fyller min darling år, hipp hurra för honom =) Den luringen var med i tidningen i morse, med intervju och allt. Och han hade inte sagt något. Så när han satte sig med mig vid frukosten även fast han redan hade ätit tyckte jag det var lite skumt. Läste tidningen i godan ro som jag brukar, och R satt där tålmodigt, var trevligt =) Så när jag kom till familjesidan läste jag som vanligt alltid den högra sidan först, vet inte varför, men jag läser alltid till höger först i en tidning... Så han trodde jag skulle missa honom, men så kikade jag på familjesidan, och där var en STOR bild och en intervju med R =) Det var jätteskoj!! Modigt =) Fast man kunde tolka det som om jag också jobbade på Culturum, men det må va hänt. Det var en trevlig överraskning!

Vi ska fira med middag ute ikväll, det ska bli både skönt och trevligt att komma ut bara vi =) Får se om det blir att sitta inne eller ute..

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2007-07-26 13:19:43

Oj då! Ni kan väl köpa en tidning extra, så vi får en att ta hem och sätta upp på väggen :) Vi ses i morgon! Vi längtar så!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela