Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Myndighetsperson..

Publicerad 2007-01-10 16:42:57 i Allmänt,

Vi har sen årsskiftet fått ett antal nya i organisationen. Idag var det rundvandring för en från en annan enhet. När de kom in till mig hälsade vi och jag berättade lite vad jag jobbade med. Personen som hon gick runt med (hennes chef). Fyllde i lite om avloppsinventeringen och sa att jag hade skickat ut en hel del förelägganden. Och det höll jag med om att jag har. Sen uttryckte hon mig som "en riktig myndighetsperson".... Hjälp.... vill jag verkligen vara det ;)

Kommentarer

Postat av: Mam

Publicerad 2007-01-11 01:43:54

Myndig - 18 år fyllda
Het - varm och gullig
Person - finns bara en som du!

Postat av: Marianne

Publicerad 2007-01-11 07:37:34

Fyndigt sagt av Mam! Håller med! Förresten behövs det sådana myndighetspersoner som du! Med hjärta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela