Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Fyndat!

Publicerad 2007-01-16 18:58:47 i Allmänt,

På vägen hem idag så drällde jag in i lite affärer. Det gäller ju att passa på när man ska vara ensam hemma på kvällen ;) Var in på Hemtex bland annat och gjorde fynd. De har 50% på allt i affären! Det är ju hur bra som helst, det gällde verkligen allt! Jag köpte två lampor att ha på fönsterbrädan. Eller det blir nog en på byrån i sovrummet och en i fönstret. De var väldigt enkla och stilrena, men verkligen helt perfekta! Så glad för dem. Fast jag har inte frågat om lov att köpa dem, så jag hoppas R gillar dem också ;) 149 för två =) Sen blev det två dukar också, fast den ena passade inte där jag tänkt. Men den kanske kommer till användning någon annanstans i framtiden, den var himla gullig i alla fall. Och kostade nästan inget, så det är väl okej att chansköpa då ;) Sen blev det en längre duk också till soffbordet, ska bli kul att lägga på. Snart dags att ta ner julgardinerna också, så är sugen på att köpa kappor till vardagsrummet, får bli Jysk när vi har bil igen. Eller så blir det gardinaffären i stan i morgon.... Tycker verkligen att det är superkul att göra det fint hemma =) 

Åhhhh.... jag är så himla glad över den här lägenheten och möblerna =) Jag är verkligen så glad =) Och glad för syrrans skull =)

I helgen ska vi förhoppningsvis till Linköping för bilbyte. Bilen ville starta idag, så snälla gör att det är torrt väder i helgen nu så den startar då också!!!

Nu är det tedags! Har avvecklat kvällskaffet och övergått till te istället, det är gott det också. Men framför allt trevligt =) Vi var ut idag och käkade lunch. Det blev raggmunk, har glömt att det kan vara så gott, mums!  

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2007-01-21 23:55:49

Fick ni hem bilen? Hoppas det! Kram, Anneli

Postat av: Josefin

Publicerad 2007-01-22 11:27:45

Bilen står på parkeringen nu igen =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-01-22 17:36:53

Vad bra! Grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela