Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Festen..

Publicerad 2007-02-02 11:09:43 i Allmänt,

Festen igår var trevlig, men vi kände inte en kotte där. Men vi hade i alla fall varandra! När vi kom dit bjöds det på bubbel, som faktiskt smakade gott ;) Brukar inte tycka om sånt annars. Sen kollade vi in stället lite och satte oss sedan ner för att äta lite snacks ;) Sedan blev det en enkel buffé med lite tacochips, grönsaker, ost och korv med diverse dipsåser. Det smakade bra =) Till det så bjöds man på ett glas vin eller en öl, så jag tog ett glas vitt vin som smakade bra.

 
De hade ett tv-spel för visning som gick ut på att man skulle spela på en gitarr med knappar som motsvarades av det som kom fram på skärmen. Lite svårt att förklara, men det gick ut på att man skulle spela en förvald låt, och inte fick spela för mycket fel. Det satt vi och kollade på när folk spelade, det var rätt skoj. Men R ville absolut inte spela, fegt va ;)  


Vi köpte oss en varsin drink också, jag vet inte vad den hette. Men R beställde något fruktigt och det fick jag också, smakade läsk ;) Sen kom då tidningen, som var anledningen till det hela. Lite tunn, men en trevlig bilaga ändock. Det är ju bara en lokaltidning, men det blir nog bra med den framöver =) Efter uppdruckna drinkar så var klockan jättesen som typ kvart i elva ;) Så då begav vi oss hemåt. Det var en lagom lång fest. Åldersgruppen var runt 23 tror jag, eller 25? Svårt att bestämma, undrar hur de gjorde sitt urval…

 

När vi sen kom hem så kunde jag ju inte somna, det är väl nackdelen med alkohol. Men bortåt halv ett sov jag nog, men dumma jag vaknade som vanligt vid tio över fem. Men känner mig ändå pigg idag, så det är väl ingen fara skedd =) Men det var ett trevligt initiativ från SN tycker jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela