Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

l å n g s a m t . . . . .

Publicerad 2007-12-19 16:21:12 i Allmänt,

Jag tycker det är jättekul att mina arbetsuppgifter har utökats med miljötillsyn. Jag tyckte i alla fall det så länge jag var ute. Men nu sitter jag här med alla inspektionsrapporter som ska skrivas, det är verkligen sjukt tråkigt! Fattar inte hur det kan gå så trögt ;) I fortsättningen ska jag skriva dem vartefter, om jag hinner, typ....


Jag längtar efter min julledighet. Det är så enormt trögt att komma upp ur sängen nu för tiden. Trött, trött, trött.... kaffe, kaffe, kaffe, choklad... Men nu är det bara morgondagen kvar, och halv fredagen, jippi!

Nästan klar med alla julklappar, förhoppningsvis hittar jag de sista två på hemvägen. Man märker vilken stor familj man har när man ser alla inslagna paket ;) Men det är så kul! Och speciellt kul till barnen såklart. Jag skulle lätt kunna köpa 100 saker till dem, men man får vara lite förståndig. De har ju många som köper till dem,  och de ska ju inte dränkas i saker. Men deras inköp var klara först =) Hoppas inte att det blir samma som nån annan köpt, tog nämligen från önskelista, och det är alltid lite riskabelt.


Snart tänker jag gå hem, håller på att få krupp. Jag har lite svårt för det där med att sitta på rummet hela dagen. Som tur är ska jag ut och åka i morgon, känns som om man blir effektivare då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela