Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Julsjukan...

Publicerad 2007-12-05 16:33:39 i Allmänt,

Jag har nog en sjukdom som kallas julsjukan. Men jag fullkomligt älskar allt som har med julen att göra. Glitter, stjärnor och röda dukar och gardiner. Det glädjer mig verkligen med allt sånt. Förra veckan så var jag in på hemtex, de hade halv priset på allt, så givetvis så gick jag in. Och hittade en stärnlampa där med rött tyg, den var så mysig så jag köpte den. Och det var lugnt med det, R gillade den också. Så i söndags kom alla julgrejer upp och det blev mycket jul hemma, även det accepterades ;) Så igår passerade jag ett fönster till en liten inredningsbutik som jag är väldigt förtjust i, och där hade de en superfin stjärna i guld som jag tvunget behövde. När jag hade köpt den funderade jag på hur jag skulle smyga hem med den, men R såg såklart påsen. Så fick erkänna att jag handlat, men han tyckte också om den. Men började undra lite försiktigt om jag skulle köpa nya saker varje dag ;) Så i fortsättningen blir det nog att smyga upp eventuella tomtar ;) Men det blir ju så fiiiiint! Men det är nog lite tjejigt, det är alltid jag som köper saker hemåt. Karlar får inte såna tankar tror jag? Fast jag klagar ju inte, jag älskar ju att handla =)

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2007-12-06 16:03:12

*Fniss, fniss* Den har jag också. Nu för tiden suckar bara H när jag kommer hem med tomtar, julgranskulor, ljusslingor, julgardiner, julstrumpor, julsmycken osv.

Postat av: Josefin

Publicerad 2007-12-06 16:50:48

Förstår inte att de inte ser samma enorma tjusning som vi ;)

Postat av: mam

Publicerad 2007-12-07 00:55:46

Det var inte avskräckande i alla fall då. Allt mitt pyntande till jul som ni fick leva i. Verkar ha haft motsatt effekt det gläder mig enormt :-)

Postat av: Marianne

Publicerad 2007-12-15 07:45:29

Jag har nog fått ett återfall i "julsjukan"! Det kommer ni att märka när ni kommer hit. Vi längtar sååååååå efter er! Välkomna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela