Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Obehag

Publicerad 2007-08-11 13:04:32 i Allmänt,

Har en obehaglig känsla inom mig. I morse när jag vaknade så började jag fundera på om skrik jag hade hört inatt var verklighete eller dröm. Så jag frågade Ragnar om han hade hört något, och det hade han. Vi var både i halvt slummer då så vi uppfattade det bara i något undre medvetande. Men de skriken lät inte alls bra. Usch... tänk om det var någon som blev överfallen eller så? Men vi har inte kommit på om det var ute eller i huset.... Men det var liksom såna skrik som inte bara är vanliga fylleskrik.. Men hoppas verkligen att det inte var något!!

Kommentarer

Postat av: mam

Publicerad 2007-08-13 23:20:12

Det kanske var du som drömde och skrek så R vaknade och hörde det också??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela