Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Lediga dagar

Publicerad 2007-08-21 17:49:54 i Allmänt,

Grymt skönt med lite semester! idag har jag vart hemma hela dagen och scrappat, skönt =) Här är det jag gjort hitills idag. Den ena gick inte att scanna eftersom den var för stor, så den fick jag fota, därav den dåliga bildkvalitén. Så det bästa sättet att få se hur det verkligen ser ut är ju såklart att komma hit ;)

81929-112

image116

Kommentarer

Postat av: James mormor

Publicerad 2007-08-21 18:11:19

Ja, det var väl bra att du dolde lillkillens ansikte. Det kan ju hamna i fel händer. Jag föreslår att du tar med dina fina bilder när ni kommer hit!

Postat av: mam

Publicerad 2007-08-21 22:50:52

Läckert! Enkelt och stilfullt. Är det "snobbar" som jobbar på första bilden :-)

Postat av: Anneli

Publicerad 2007-09-01 10:01:24

Jättefint! Jag ska rama in samma bild som du har på första bladet! :-) Vårat favoritmotiv härhemma! ;-)

Postat av: Jessica

Publicerad 2007-09-04 18:57:49

Gillade särskilt Vår i Hästveda. Är det fint i Skåne eller? Kan det väl inte vara, så där långt söderut ;o) Vi har pratat om att åka till Skåne nångång, men vi har bara kommit till urskogen utanför Gnesta ;o)

Postat av: Josefin

Publicerad 2007-09-08 13:10:12

Marianne: Ja det kan jag göra =)
Mamma: Snobben som softar ;)
Anneli: Klart favoritkillen är favoritmotiv. Han blir alltid bra på kort tror jag =)
Jessica: Skåne är vackert, men inte lika mycket vatten som här =) Urskogen utanför Gnesta är icke att förakta =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela