Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Intervjun

Publicerad 2006-10-17 18:34:09 i Allmänt,

Tack för alla tummar idag! Intervjun gick bra, min intervju lyckades bli lika lång som övrigas, det är ju bra =) Kändes som om det gick bra, så får jag det inte så kunde jag inte gjort mer. Min nackdel är ju att jag inte läst något hälsoskydd. 3 till ska intervjuas, känns lagom knäppt att hälsa på dem när de vandrar run. Men de söker väl liksom jag, så det är bara att hälsa och se glad ut. Tror en som var idag bor i Nyköping och har rätt utbildning, plus att hon verkade känna en del.... Hon är farlig.... Ska släppa tanken nu ett tag. Hoppas innerligt mycket, såklart!!

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2006-10-17 19:49:03

Hoppas du får det! "Bryt ett ben" som det heter! :-)

Postat av: Jessica

Publicerad 2006-10-23 10:44:35

När får du veta om du har fått jobbet? Mina tummar håller på att bli blå! :o)

Postat av: Martin & Iffi

Publicerad 2006-10-23 21:48:13

Heja Jossan, vi håller tummarna för dig! Kram!

Postat av: Amelie

Publicerad 2006-10-24 09:06:56

Men, hur gick det nu då? Hoppas du fick det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela