Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Aj... aj... aj... medlidande!!!

Publicerad 2006-07-12 18:48:21 i Allmänt,

Uschi, uschi.... det är faktiskt synd om mig idag.... Det där bromsbettet har blossat upp rejält. Just nu är handen rejält svullen och det både svider och värker. Kan inte gå med handen rakt ner heller, för då gör det jätteont.... Bettet sitter precis vid tumgreppet, så jag har svårt att greppa med den handen. Var på apoteket idag iaf och köpte kortisonsalva och asolsalva. Det ena mot smärta och det andra mot klåda. Det hjälper iaf lite... Men asolsalvan svider istället, knaserier.... Hoppas det går bort snart....

Det blir hårda ord idag.... men jag hatar verkligen bromsar.... Det är inte kul att ha ett 6 cm i diameter stort rött uppsvullet märke på handen.... Jag läste på nätet om när man skulle söka läkare, och det var först om man kände något utöver bettet. Och det gör jag ju inte.... Så det är väl bara att vänta... Även om jag längtar efter en spruta eller vad som helst som bara kan trolla bort det...

Det var gubbens fel, han som jag besökte... han viftade nämligen bort bromsen när den satt på min hand.... Och det var säkert då den bet.... Så himla mysko att det dröjer så pass lång tid innan något händer. Det var först igår kväll som det blev jobbigt. Och idag har det bara blivit värre... Nä, han får inget tillstånd för sitt avlopp.... Det kan han glömma liksom ;)

Nåväl..... man får väl gilla läget eller något....

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2006-07-12 22:56:27

Alla bromsar ska man inte hata min kära dotter! Tänk om du inte fick stopp på bilen..........

Postat av: Josefin

Publicerad 2006-07-13 17:40:21

Det har du ju alldeles, alldeles rätt i mammsingen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela