Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Förvirrad

Publicerad 2006-12-18 16:40:05 i Allmänt,

Kom på en sak till jag måste berätta. Brukar ha min klocka på 6.15, även om jag sällan kommer upp då. Men i fredags vaknade jag till vid fem i halv sju och tittade på klockan och sen på R och sa att den inte hade ringt. Han hävdade bestämt att jag slängt mig på den och stängt av. Men jag trodde tydligen inte på det, utan kollade om den var trasig. Tröck massa gånger på knappen, men radion startade inte. Så jag sa till R att klockan var sönder. Han tyckte det verkade konstigt, så vi bestämde att jag skulle försöka igen när jag var lite mindre förvirrad. Och mycket riktigt, på kvällen kollade jag klockan igen och den fungerade ju som den skulle. Knepet var att trycka på ONknappen istället för OFFknappen ;) Vet inte hur jag hamnar i de där förvirrade tillstånden när jag nästan sover ;) Saker blir liksom självklara då. Jag trodde ju att jag slagit sönder klockan, och det verkade logiskt då. I vaket tillstånd inser man ju att det inte är så troligt ;) Jag borde få sova längre på mornarna... helt klart...

Kommentarer

Postat av: Mam

Publicerad 2006-12-18 22:59:04

Du får snart sova längre på mornarna. Det är julvecka nu.......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela