Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Snart hemresa

Publicerad 2006-08-05 15:22:49 i Allmänt,

Strax är vi klara så att vi kan ge oss av, det blir tidigare än halv 5 eftersom tips kom om det. Tack för det =) Jag hoppas hemresan kommer gå bra, jag har gått och blivit sjuk på något vis. Har väldigt ont i magen och lite ork. Inatt så kändes det som om jag hade någon slags frosa, fick klä in mig i täcke och filtar. Och just nu känns det snarare som om jag har feber. Man kanske inte ska gå så mycket på offentliga toaletter i en storstad. Men nu har jag vart dålig i två dagar, så jag borde väl bli frisk snart tycker jag....

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2006-08-05 17:27:22

Det var verkligen tråkigt att du blivit dålig. Hoppas att hemresan gick bra i alla fall. När ni läser den här kommentaren hoppas jag att ni kommit lyckligt och väl hem! Vi hörs!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela